Wednesday 9 November 2011

cubitan sayang

salam..
hey2 kwan2 blogger saya..meh dekat2..saya nk story nih..korang dengar tau...
ary nih pada ary rabu 9.11.2011 saya leh tahan eppy with my sister n friend..first saya eppy nan friends saya sbb saya jamming kat bilik muzik n bwak lappy pi sekolah..slamber jeh kan saya bwak lappy pi sekolah..hhaha..stndard lar 2...ape leh wat...x de tertulis pon dalam buku disiplin sekolah..hahha..so aq bwak jelah pi sekolah..on9 lagy...pewiit..hahax sngke aq jahat gak kan bwak bndde yg terlarang pi sekolah...x pelah da nk abis da pon..heheh..
secondly plak sal saya nan akak saya time blik...nk dengar x nih??meh lar dekat lagy...HAH MCM 2 LAR!!!hehehe..time blik saya selalu blik nan akak kesayangan saya iaitu nurulsuhada,,hamboi..ahahhhah..selalunye kyte owg akan blik bertiga jeh with akak saya lagy sowg..sha putree..kli nih blik 6 owg..rmai x??hahah saya sowg jeh junior..k saya sedar..heheh..time blik kyte owg akan snggah ke kdai mkanan...sbb lapar..yum yum..time dlam perjalanan nk pi kdai makan kan..mcm2 yg berlaku...kyte owg x berhnty2 bergelak...maklum lar saya pmr da abis..akak2 saya 2 nk SPM..still lagy x sdar..hahha..time perjalanan nak g mkan saya klo boring saya akan kacau akak saya si nurulsuhada...bler saya slah ckit dia akan cubit..sakit wooo...bkan sekali jeh tpy bnyk kli n bkan slow tpy kuat...hahah..saya x kesah lar..dia akak saya..akak saya kata cubit tndanye sayang....yelah akak tndanye sayang...klo da lagy kuat cubit lagy bnyk lar sayang dia kat saya...hahah yelah lar akak...smpai lebam2 akak wat adiq akak yg sowg nih..mau x bengkak dibuatnye..weeee...tpy eppy lar time tdy..saya da insaf nk kne cubit lagy..hahah...k lar korang...saya x leh tlis pnjang2..nnty mrepek pon pnjang2...bye2 korang..jumpa lagy

p/s:adiq sayang akak smpai bler2..weeeee.. <3

No comments:

blink

cusor